Puterea alegerii – puterea atitudinii

Bine ai venit în spaţiul virtual al cabinetului meu de psihoterapie integrativă.

In acest spaţiu voi publica articole, noutăţi, răspunsuri la întrebările postate pe site , sau pur şi simplu gândurile mele legate de activitatea din cabinet. Titlul articolului de astăzi este:

Puterea alegerii – puterea atitudinii

Viaţa nu este aşteptarea ca furtuna să treacă, ci este lecţia despre cum să dansezi în ploaie.

Vivian Greene

A înţelege şi a învăţa ce înseamnă puterea atitudinii îţi poate schimba viaţa pentru totdeauna.

Fiecare zi în care trăiesc, respir şi sunt vertical, este o zi bună. Şi aduc mulţumiri pentru sănătatea mea.

Dacă ai să mă întrebi „Ce mai fac?” am să-ţi răspund „Grozav!”, pentru că spunând asta, chiar fac ca lucrurile să stea aşa. Aleg ca să fiu aşa. Şi aduc mulţumiri pentru că pot să-mi aleg atitudinea.

Când viaţa îmi va scoate în faţă nori întunecaţi şi ploaie, am să apreciez umezeala blândă adusă de aceasta. Chiar ar putea să adauge câteva bucle în plus părului meu.

Când viaţa îmi va aduce soare strălucitor, o să-mi ridic faţa spre el, să-i simt lumina şi căldura pe obraji. Şi am să mulţumesc pentru asta.

Când viaţa îmi va aduce ceaţă, o să-mi strâng mai bine puloverul în jurul corpului şi o să aduc mulţumiri pentru vălul de mister cu care aceasta înconjoară totul, chiar şi lucrurile familiare, făcându-le să apară diferite şi mai interesante.

Când viaţa îmi va aduce zăpadă, o să dau buzna afară, pentru a prinde primii fulgi de nea pe limbă, pentru a trăi miracolul îngheţat care este un fulg de zăpadă.

Evenimentele şi experienţele pe care viaţa mi le scoate în cale sunt ca şi vremea: vin şi pleacă, indiferent de preferinţele mele. Astfel încât, care ar putea fi cel mai bun lucru pe care pot să-l fac? Să aleg să mă bucur de ele.

Sunt nişte lecţii de la care nu poţi lipsi. Şi atunci, de ce să nu le învăţ?

Mai ales că fiecare lecţie are în cuprinsul său propriile sale binecuvântări.

Şi mulţumesc pentru acestea.

6 răspunsuri

  1. Bine ai venit în Blogosferă… blogolume cum îi spune un prieten. 🙂

    1. Mulţumesc. Dacă tot e momentul afacerilor imobiliare, mi-am luat şi eu câteva hectare în blogolumea asta.

  2. felicitari era nevoie absoluta in orasul asta nevrozat de pshoterapie dar cred ca ar trebui aplicata in colectiv si apoi individual

    1. Ştii, ca exemplificare a entropiei ni se spunea următoarea poveste: „dacă într-un butoi cu apă curată pui un strop de mizerie, obţii un butoi cu mizerie; dacă într-un butoi cu mizerie pui un strop de apă curată, obţii tot un butoi cu mizerie”. Social vorbind, cred că entropia funcţionează puţin altfel. Dacă pui din ce în ce mai mulţi indivizi sănătoşi într-o mulţime bolnavă, în final vei obţine o mulţime de oameni sănătoşi. Eu cred cu tărie că nu numai prostia e contagioasă. Din punct de vedere strict tehnic, da, o să organizez şi un grup de terapie. Cât de curând. Mulţumesc pentru comentariu

      1. Entropia ca măsură a gradului de organizare al unui sistem poate fi aplicabila anyware dar nu aici.Se pare ca pilda cu bobul de grau langa cel de neghina la noi produce neghinagrau asa ca te rugam fa niste studii de caz pe situatii de acest gen si mai ales invata ne cum sa devina suportabila situatia asta de nesuportat.Poate un sistem adiabatic ar fi mai potrivit

  3. multumesc lumii ca ma accepta in mijlocul ei asa cum sunt,multumesc ca traiesc in acest oras pentru ca am putut sa-mi fac multi prieteni,multumesc colegilor ca nu ma injura in fata, multumesc familiei ca ma simt iubita cand sunt alaturi de ei si imi multumesc mie ca stiu sa suport si sa vad ceea ce e frumos in aceasta lume

Lasă un răspuns

