Autoterapie

Casa mea este grozavă,
Pot să fac bine orice,
Imi iubesc şcoala, iubesc orice,
Imi iubesc tatăl, îmi iubesc verii, îmi iubesc mătuşile,
Imi iubesc mama, îmi iubesc surorile, îmi iubesc tatăl,
Imi iubesc părul, îmi iubesc tunsura, îmi iubesc pijamaua,
Imi iubesc lucrurile mele, îmi iubesc camera,
IMI IUBESC INTREAGA CASĂ,
Casa mea este grozavă,
Pot să fac orice, bine,
Da, da, da, da, da,
Pot să fac orice,  bine
Mai bine decât oricine altcineva!
*********************************
Cu siguranţă că şi tu poţi să faci orice, foarte bine!

Un răspuns

Lasă un răspuns

