Infruntă-ţi teama, alege curajul!

Videoclip editat de Adina Amironesei

Un răspuns

  1. cunosc, l-am pus si eu de mai multe ori la peretele meu,e ingenios si profund,imi place mult.acesta a fost comentariul meu cand am vazut filmuletul cu o luna in urma:

    am vazut intamplator filmuletul acesta si m-a impresiona f. mult.e atat de scurt si cuprinde de fapt dilema omenirii:” de ce majoritatea oamenilor nu pot fi fericiti? ” si raspunsul la intrebare este solutionat in 1min. si 41 sec.intru-n spot atat de dragut, de rafinat:TEAMA, esta dusmanul nr. 1 al FERICIRII, iar cine-o invinge este FERICIT. asa un spot ar tebuie sa mearga tot la 30min. in televisor si poate ar ajuta multi nefericiti ar fi ca o terapie.

Lasă un răspuns

