Terapia prin râs

Râsul este un fenomen uman complet, care joacă un rol fundamental în viaţa noastră, situat la intersecţia manifestărilor musculare, respiratorii, nervoase şi psihice ale individului.
Râsul este o manifestare biologică a unei stări de plăcere care este absolut esenţială pentru a rămâne sănătoşi. Că este homeric, din toată inima, în hohote, cu lacrimi, sau oricum altcumva, este dovedit că râsul este necesar nu numai pentru a preveni numeroase tulburări şi boli, dar şi pentru a ajuta la vindecarea unui număr mare al acestora.
Ştiai că un râs nebun este la fel de benefic ca 10 minute de relaxare şi că este cea mai bună terapie naturală pentru a lupta împotriva stresului?
Ştiai că doar 3 minute de râs echivalează cu 15 minute de exerciţii fizice intense?
Nu pierde nici o ocazie de a râde. Caută sistematic persoane, cărţi, desene, filme, spectacole, emisiuni de radio sau de televiziune şi site-uri susceptibile să te facă să râzi.
Râsul este o adevărată terapie naturală. Este un calmant perfect, căci este agreabil, gratuit, suportat de corp în doze foarte mari, fără contraindicaţii sau efecte secundare dezagreabile, non alergic, fără dată de expirare şi utilizabil toată viaţa.
Iţi recomand să îl foloseşti fără nici o moderaţie, pentru a trăi (mai) fericit(ă), până la adânci bătrâneţi.

5 responses

  1. Multumesc,Radu Albota,!! ma simt mult mai bine,,am citit,am vazut si am ras cu placere,chiar am avut nevoie de asta,este foarte greu sa recunosti ca ai nevoie de Psihoterapie,,,,,,toate cele bune si mult succes in toate!Valeria istrate

  2. Multumesc Radu Albota!!!
    Aveam nevoie de o repriza de ras din toata inima.
    Multumesc !!!

  3. Mutumesc ca existati si ca v a adus in viata mea virtuala bunul D ZEU .

  4. Mulţumesc Valerie, mulţumesc Mihaela, mulţumesc Ileana.
    Vă mulţumesc pentru aprecierile făcute şi pentru vizitele pe blogul meu. Aceste întâlniri virtuale sunt lucrurile care dau sens materialelor postate de mine, dincolo de nevoia mea de a mă exprima.
    Să vă fie de folos!

    Sărbători fericite!

  5. multumesc!

    :))

Lasă un răspuns

