Somebody loves my blog!

Seara de duminică a debutat cu o mare surpriză, dublată de bucurie şi emoţie: am primit un premiu!
Cineva iubeşte blogul meu! Cuiva îi place blogul meu atât de mult, încât mi-a „înmânat” premiul „I love your blog„!
Blogul In căutarea stilului pierdut, (afişat şi în blogroll), m-a onorat acordându-mi acest premiu transmisibil.
Respectând regulamentul aferent acestui premiu, (afişat şi mai jos), am să nominalizez la rândul meu 10 bloguri pe care le iubesc. Având în vedere că în timp am ajuns un mare consumator de informaţie virtuală provenită din blogosferă, urmărind sau pur şi simplu citind zeci şi zeci de bloguri, misiunea nu este deloc uşoară.
Aşadar, iată nominalizările:
Drumuri către tineun altfel de blog despre evoluţie spirituală şi dezvoltare personală; un blog care mi-a deschis cu adevărat un alt fel de drum în faţă. Un drum despre care am înţeles că este la fel de vechi ca şi mine, un drum care m-a însoţit tot timpul, chiar şi nevăzut de mine, un drum care mă va însoţi atât timp cât voi exista. La capătul său stă cel mai preţios premiu pe care mi l-aş putea dori vreodată: eu însumi, exact aşa cum sunt şi cum am evoluat sau voi evolua în decursul existenţei mele. E drumul către mine!
Psihoterapie integrativă – blogul Institutului Român de Psihoterapie Integrativă este practic atelierul de lucru al tuturor profesorilor şi colegilor mei de orientare profesională. Mereu la zi, mereu la curent cu tot şi cu toate cele ce înseamnă psihologia clinică şi practica curentă a psihoterapiei integrative şi nu numai;
C@fe Gradiva – universul virtual al psihanalizei. Un blog pe care vei afla despre ceea ce natura umană şi modul de funcţionare al psihicului nostru îţi ascunde: despre inconştientul tău şi relaţia ta cu acesta;
– în acest punct al enumerării voi insera trei bloguri similare, care îmi plac în egală măsură. Sunt blogurile colegilor mei şi eforturile lor, dedicate atât cunoaşterii teoretice cât şi răspunsurilor la întrebările (deloc puţine şi deloc uşoare) ale cititorilor lor, sunt cu adevărat meritorii. Sunt convins că-ţi vor place şi ţie:
*Laura Cojocaru
*Ramona Pora
*Cătălin Ilie
Universul meu – un Univers care te aşteaptă să-l explorezi. Vei găsi multe răspunsuri dar vei rămâne şi cu multe întrebări cărora rămâne să le dai singur răspunsul. Pentru că şi tu ai Universul tău;
Ieşirea din Matrix – un blog consacrat dezbaterii tuturor acelor subiecte ce dau dureri de cap guvernelor şi instituţiilor oficiale din întreaga lume şi demontării a tot ceea ce acestea încearcă să acopere;
Călătoria inimii – un spaţiu al noii conştiinţe. Este un blog ce explorează aspectele şi domeniile mai puţin cunoscute şi mai puţin convenţionale ale stărilor de conştiinţă extinse, spiritualităţii şi psihologiei transpersonale, propunând metode de vindecare şi tehnici de intervenţie inedite. A lua în considerare sufletul, atunci când eşti psihoterapeut, înseamnă a ieşi complet din liniaritatea mecanică a psihologiei clasice şi a te plasa în avangarda transformărilor ce au determinat orice evoluţie.
Şi în fine, am păstrat la sfârşit un blog care de o bună bucată de vreme şi-a creat un loc special în lecturile mele:
Ursula Sandner-Your Daily Lightsource – un blog drag şi de multă vreme prieten. Un blog cu care am colaborat mult în timp şi care, trebuie să recunosc aceasta, m-a susţinut atunci când am făcut primii paşi în blogosferă. Mozaicul atent şi inteligent construit de articole de şi despre psihoterapie, despre ce este şi cum poate fi dobândită autocunoaşterea, despre dezvoltarea personală, ca şi despre domenii de acută actualitate ştiinţifică sau spirituală, emană o atracţie irezistibilă pentru orice cititor interesat de aceste domenii, şi în esenţă de el însuşi, de lumea ce gravitează în jurul său, de viaţa pe care ştie sau reuşeşte să şi-o construiască. Poate că nu a fost chiar „daily” dar cu siguranţă că a fost şi este un veritabil „lightsource„, o sursă de lumină nu numai pentru mine dar şi pentru multe mii de cititori.
.
***************************************************************************************************
Aşa cum am spus, iată şi „Regulamentul” ce însoţeşte premiul „I love your blog„, cu menţiunea că fiecare este liber să acţioneze aşa cum crede de cuviinţă:
– Postează blog-award-ul pe blogul tău;
– Afişează linkul blogului (persoanei) care ţi l-a acordat;
– Oferă acest premiu altor 10 bloguri care îţi plac;
– Enumeră 10 lucruri care îţi plac.
****************************************************************************************************
Imi plac:
– viaţa;
– oamenii;
– profesiile mele;
– prietenii mei;
– cărţile şi lectura;
– depăşirea barierelor şi limitelor;
– lumina;
– toamna;
– adevărul;
– ideea că sfârşitul nu-i aici.
****************************************************************************************************

2 răspunsuri

  1. Woooow …ma simt onorata ca figurez in lista de mai sus …m-ai lasat fara cuvinte…
    Iti multumesc pentru acesta bucurie si iti doresc numai bine si viata lunga blogului tau pentru ca ajuta foarte multa lume (evident, si pe mine)…:)
    Iata un mic dar.. click !
    >:D<…

  2. ,,depasirea barierelor si a limitelor”-cand poti spune ca ai depasit o bariera sau o limita?
    As fi curioasa de un schimb de idei cu tine,eventual pe mess.ID-ul meu este adresa de mail.
    Si altceva…nu am inteles niciodata afirmatia ,,imi place adevarul”.Este cineva care iubeste minciuna?Chiar daca o practica !
    Si ce este adevarul?Cine il defineste?
    Este ceva relativ,este vorba doar de perceptiile noastre…

Lasă un răspuns

