Ţi-ar plăcea să fii iubit(ă) aşa?

Iată o poveste de cabinet medical, istorisită de asistenta mea. Doar o poveste…

Era o dimineaţă aglomerată la cabinet când, în jurul orei 08:30, intră un domn în vârstă, cu un deget bandajat. Imi spune imediat că este foarte grăbit, şi că are o întâlnire fixată pentru ora 09:00. L-am invitat să se aşeze, ştiind că avea să mai treacă cel puţin o jumătate de oră până să apară medicul. Il observ cu câtă nerăbdare îşi priveşte ceasul, la fiecare minut care trece.

Intre timp, mă gândesc că n-ar fi rău să-i desfac bandajul şi să văd despre ce este vorba. Rana nu pare a fi aşa de gravă… In aşteptarea medicului, mă decid să-i dezinfectez rana şi mă lansez într-o mică conversaţie: îl întreb cât de urgentă este întâlnirea pe care o are şi dacă nu preferă să aştepte sosirea medicului pentru tratarea rănii. Imi răspunde că trebuie să meargă neapărat la casa de bătrâni, la azil, aşa cum face de ani buni, ca să ia micul dejun cu soţia.

Politicoasă, îl întreb de sănătatea soţiei. Senin, bătrânul domn îmi povesteşte că soţia, bolnavă de Alzheimer, stă la azil de mai bine de 7 ani. Gândindu-mă că, într-un moment de luciditate, soţia putea fi agitată de întârzierea lui, mă grăbesc să-i tratez rana; dar bătrânul îmi explică faptul că ea nu-şi mai aduce aminte de 5 ani cine este el…

Şi-atunci îl întreb mirată: “Şi dvs. vă duceţi zilnic să luaţi micul dejun împreună?!“.

Cu un surâs dulce şi o mângâiere pe mână, îmi răspunde: “E-adevărat că ea nu mai ştie cine sunt eu, dar eu ştiu foarte bine cine este ea“.

.

O poveste dintr-un cabinet medical. Doar o poveste…

.

6 răspunsuri

  1. Da.Aceasta e insasi iubirea.

    1. Asa este, aceasta e iubirea.

  2. Nu…mi-ar place. IMI PLACE, Radu.

    1. Bravo tie, Eugen, ca ti-ai construit viata astfel incat poti trai o asemenea stare.
      Sa fii fericit!

  3. puterea obisnuintei, absenta altor preocupari, simtul datoriei sau o adanca prietenie….decantata dupa multi ani de mariaj….

  4. este iubirea absoluta.este testul suprem a lui dumnezeu

Lasă un răspuns

