Prima zi a restului vieţii mele – autoterapie

Astăzi este începutul noii mele vieţi.
Astăzi o iau de la început.
Toate lucrurile bune vor veni spre mine astăzi.
Sunt recunoscător pentru viaţa mea.
In jurul meu văd numai frumuseţe.
Trăiesc cu pasiune, având un scop în viaţă.
Imi rezerv timp pentru a râde şi a mă juca, în fiecare zi.
Sunt conştient de mine, plin de energie şi de viaţă.
Mă concentrez asupra tuturor lucrurilor bune din viaţă,
Şi aduc mulţumiri pentru ele.
Mă simt în pace, în armonie şi în comuniune cu toţi şi toate.
Simt dragostea, bucuria şi bogăţia vieţii!
Sunt liber să fiu eu însumi!
Sunt măreţia în formă umană!
Sunt expresia perfectă a vieţii!
Sunt recunoscător că sunt
EU.
.

4 responses

  1. Multumesc Radu.

  2. ,,, ar putea fi rugaciunea de fiecare dimineata!

  3. La multi ani fericiti !
    Ma bucur ca am trecut pe aici !
    >:D<..

Lasă un răspuns

