2012 – Anul diamantului din tine

In viaţa oricărui diamant a existat o vreme când nimeni nu-l dorea. Nici să-l aibe, şi poate că nici măcar să-l privească.
A fost o vreme în care orice diamant era doar o mână de pământ. Ingropată sub multe alte mii de tone de pământ.
Şi a suferit şi a suportat această presiune imensă. A suferit şi a suportat temperaturi de mii de grade.
Dacă ar fi putut gândi, această mână de pământ ar fi gândit cu siguranţă că va fi distrusă de toate aceste intemperii care păreau insuportabile.
Dar s-a folosit de aceste condiţii pentru a se schimba, pentru a se transforma.
Pentru a deveni un diamant.
Acum, nu a mai rămas nimic din mâna de pământ care a fost odată.
Acum sunt doar faţete lustruite, muchii perfecte, sclipiri magice şi culori stranii şi noi pentru care nu există încă nici o denumire.
Acum, toată lumea îl doreşte, vrea să-l aibe, sau măcar să-l privească!
Pentru că e un DIAMANT!
 .
Iţi doresc, prieten(ă) drag(ă), să te bucuri de toate oportunităţile noului an, şi mai ales să te foloseşti de toate intemperiile sale pentru a scoate la iveală diamantul din tine.
 .
La Mulţi Ani!
.
.

4 responses

  1. Multumesc din suflet Radu. Aceleasi ganduri le intorc, la cub, catre tine, mester aal cuvantului care vindeca, si familia ta.

  2. Eu tocmai am aflat ca sunt insarcinata! Diamantul meu mult asteptat urmeaza sa apara! Doamne ajuta tuturor si fie ca sa aveti parte de bucurii si sanatate!

    1. Felicitari, Alina! Dupa cum vezi, sunt tiza ta🙂 si sunt sigura ca nu intamplator am citit postarea ta, sper sa am si eu bucuria asta intr-o zi…
      Si eu mi-am inceput anul intr-un mod minunat: un domn deosebit, care salveaza vieti, m-a sunat sa ma felicite de ziua mea si sa-mi spuna cat de mult se bucura ca m-a cunoscut.Chiar m-a facut sa ma simt ca un diamant veritabil.Imi spusese acum ceva vreme ca noi doi vom tine legatura cat timp va trai el (are 74 de ani), dar marturisesc ca nu ma asteptam la gestul lui.
      Am in suflet o bucurie imensa pentru ca sunt inconjurata de atatia oameni frumosi…La multi ani!

    2. Felicitări, Alina! Să fii fericită! Să vă fie bine, şi ţie şi diamantului tău!

Lasă un răspuns

