Cum să ai succes cu lingura

Un tânăr veni la bătrânul înţelept şi îi spuse:
– Întotdeauna ai spus că succesul îşi trage rădăcinile în interiorul nostru. În fiecare dimineaţă, mă trezesc şi încerc să mă concentrez, îmi spun în gând de câteva sute de ori: ”Eu sunt un om de succes!”. Dar succesul mă cam ocoleşte. Spune-mi, te rog, ce nu fac corect?
Atunci, bătrânul îi aduse în faţă o farfurie cu mâncare şi o lingură, spunându-i:
– Acum, rosteşte de zece ori: ”Această lingură mă hrăneşte”!
După ce tânărul rosti de zece ori aceste cuvinte, bătrânul îi zise:
– Te-ai hrănit? Eşti acum sătul?
– Nu!
– Poţi să repeți şi de o mie de ori această propoziţie, lingura oricum nu se va mişca din loc. Ca să-ţi potoleşti foamea, va trebui să te mişti tu însuţi, să întinzi mâna, să iei lingura şi să mănânci…
 
Sursa: https://tuzdicoz.wordpress.com/

2 răspunsuri

  1. Buna, Radu!

    Apreciez blogul tau!

    Mai ma inspir cu unele povesti sa le pun la mine pe fb. Si eu sunt psiholog in Cluj.

    Pe curand,

    Mari D.

Lasă un răspuns

